2009. január 26., hétfő

Néhány fontos dolog amiről úgy gondolom tudnia kell annak aki szeretné a receptjeimet kipróbálni. Először is én nem szeretek sok időt a főzéssel eltölteni bár azt hiszem sokan vagyunk így ezzel, ezért igyekszem viszonylag rövid idő alatt jókat főzni és sütni.
Sok receptet leegyszerűsítettem, és kivettem belőle olyan hozzávalókat amik nekem tetszettek. Igyekszem finomat,de egészségesen főzni amennyire csak lehet, így a sima olaj helyett vagy oliva olajat használok (létezik belőle egy olyan ami oliva olaj maradék,nem annyira drága és ugyanolyan jó, ráadásul még mellék íze sincs) vagy kókuszzsírt ( ezt csak húsok alá , pörköltökbe mert a az olajban sülteknél megérezte a családom a kókusz ízét). Amit lehet azt sütőben készítek el, pl. a sült krumplit is, vagy a hal rudacskát. Ízesítésként szeretem a fűszereket használni, de nem túl csípősen, sokat használom a szójaszószt, ami miatt kevesebb só kell az ételbe. Igyekszem mínnél kevesebb sót használni és egy érdekesség, amit Anyukám nehezen tud elfogadni, hogy a süteményekbe nem szoktam sót tenni, és mégis nagyon finomak, senki nem veszi észre a különbséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti