2011. szeptember 9., péntek

Új könyv a mexikói konyháról

Ajándékba kaptam a HVG-től az Ízek és kultúrák sorozat első kötetét: Mexikói konyha lépésről lépésre című könyvét.
Átlapoztam és nagyon tetszett nekem. Sok kép van benne és lépésről lépésre megmutatja hogyan kell elkészíteni egy-egy receptet. Az elején találhatunk leírást a mexikói történelemről, az ősi gyökerekről, a mexikói ünnepekről. Hasznos hogy megtaláljuk a könyvben az alapanyagokat,a gyümölcsöket,a chili paprikákat, és a tortillákat is. Megismerkedhetünk a mexikói ételkészítés edényeivel. Betekintést nyerhetünk a mexikói italok világába, természetesen a leghíresebb ital sem hiányozhat a tequila .
Nagyon tetszetős, színvonalas kiadvány tudom ajánlani mindenkinek. Biztos vagyok benne hogy a többi kiadvány is nagyon sok jó receptet tartalmaz.
Lehetőséget kaptam ajándék sorsolásra! Valaki megkaphatja 13 kötetből álló receptgyűjteményt!
Írjatok nekem minél több receptet, a világ konyháiból és legjobban tetsző megkaphatja a könyveket!
Ide vagy a blogba várom receptjeiteket:  judit.miklosy@gmail.com

2 megjegyzés:

  1. nekem a bibimbap (http://tutorafoz.freeblog.hu/archives/2011/05/08/Elso_bibimbap-om/) és a sült mandu (http://tutorafoz.freeblog.hu/archives/2010/11/22/sult_mandu__fried_mandu__gunmandu/) a kedvencem. mindkettőt koreából ismerem, bár a mandu eredetileg kínából származik.

    VálaszTörlés
  2. Küldtem e-mail-t. Remélem találsz köztük fogad alá valót! :)
    Üdv!

    VálaszTörlés

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti