2009. március 22., vasárnap

Amit ma felraktam mindkét sütit megcsináltam, bár egy kicsit lazán veszem a receptet, nem szó szerint hanem alakitgatok rajta. Mindig porélesztőt használok, a legjobb a francia, de ha az nincs bármelyik megteszi. a porélesztőt nem kell felfuttatni csak mehet bele a tésztába. Nekem mindig nagyon szépen megkel így is. Általában kevesebb cukorral készülnek a sütijeim, finomak így is, elég hamar elfogynak.
A sport szelet amit valahol a neten találtam, 10 perc alatt elfogyott mindenkinek nagyon ízlett. Ebbe is kevesebb cukrot tettem és mivel nem volt itthon elég keserű csoki mert a "legkisebb" (179 cm) fiam eszegetett belőle, ezért kakaópor és margarint kevertem össze és melegítettem meg, ezt kentem a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti