2011. november 20., vasárnap

Fehércsokis diótorta (mogyorós, vagy mandulás)

A receptet itt találjátok: Mama diótortája
A krém 200 g fehér csokival készült (sok helyen kerestük a jó minőségű fehér csokit, az Aldiban lehet kapni), a receptben leírtaknál kevesebb csak 14-15 dkg vajat vagy rámát tettem bele.
A krémhez valókat a fehér csokival összefőztem és amint kicsit kihűlt akkor kevertem bele a vajat és habverővel krémesítettem, majd betettem a hűtőbe egy kis időre. Amikor kenhető állagú lett, akkor raktam csak a tortára.
Darált mogyoróval készítettem, mert sajnos a dióra allergiás vagyok. (darált mandulával is finom)

Krisztiánnak a szülinapjára hagyományos csokis krémes tortát(mandulásat) készítettem, Alexnek mivel kedvence a fehér csoki, ilyet (mogyorósat).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti