2014. december 23., kedd

Végre jól sikerült a bejglim! Új ízekkel kísérleteztem!

Bejgli alaprecept

Új
Kókuszrúd ízű
Töltelék: 20 dkg darált keksz, fél üveg meggy lekvár, fél csomag kókuszreszelék, pici cukor, nem muszáj ha elég édes a keksz.Lehet még meggy darabokat beletenni.

Mézeskalácsos
Töltelék: 20 dkg darált keksz, mézeskalács fűszerkeverék, pici méz sárgabarack lekvár.
Ezt úgy csináltam hogy a tésztát kentem meg a lekvárral, és arra szórtam a kekszet, majd még csorgattam rá lekvárt.

Mákos-áfonyás
Ugyanúgy készül, minta sima mákos csak áfonyával megszórtam a mák tölteléket.
Nutellás -mogyorós


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lúdláb torta mogyoróval

Bounty kicsit másképp

Céklás torta

Túrós-narancszselés sütemény

Francia krémes

Aranygaluska vanília öntettel

Csoki bomba

Majorannás pulykamell tésztával

Kókuszgolyó

Medvehagyma paradicsom

Pudingos kekszes torta

Somlói torta

MÁKOS MOGYORÓS KIFLI

ALMÁS PITE

PUDINGOS SÜTI

VADAS MARHASZELET ZSEMLEGOMBÓCCAL

PIZZA

CSOKIS KRÉMSAJTOS

Túrótorta meggyel

Őszibarackdzsem

Őszibarack befőtt

Gyors banán kenyér

Inteligens krémes vagy remegős süti